więcej

Wyjaśnienia Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 17 października 2005 r. w sprawie stosowania art. 79 ust. 7 ustawy o wyborze prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej dotyczącego usuwania plakatów wyborczych

Państwowa Komisja Wyborcza udziela następujących wyjaśnień w sprawie stosowania art. 79 ust. 7 ustawy z dnia 27 września 1990 r. o wyborze Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2000 r. Nr 47, poz. 544) w związku z ponownym głosowaniem w wyborach Prezydenta RP w dniu 23 października 2005 r.

Termin 30 dni po dniu wyborów, o którym mowa w art. 79 ust. 7 ustawy o wyborze Prezydenta RP, na usunięcie przez komitety wyborcze plakatów, haseł wyborczych oraz urządzeń ogłoszeniowych ustawionych dla celów prowadzenia kampanii wyborczej należy liczyć od dnia następnego po dniu ponownego głosowania, czyli od dnia 24 października 2005 r. W związku z tym plakaty, hasła i urządzenia z kampanii wyborczej powinny być usunięte do dnia 22 listopada 2005 r.

Rejestr zmian

  • Data utworzenia

    22-02-2016 14:36

    Wprowadził:

    Bartosz Goździk

Ustawienia prywatności


W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.
 

Klauzula informacyjna Krajowego Biura Wyborczego
 
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowe Biuro Wyborcze z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 10, 00-902 Warszawa.
 
Polityka prywatności